شرکت بوئینگ از یک مدیر عامل شرکت هواپیمایی تمجیدهای امیدوارکننده ای دریافت می کند، در حالی که دیگری انتقادات شدیدی را ارائه کرده است.
در حالی که اعتصاب 33000 ماشینکار در این شرکت وارد هفتمین هفته خود میشود، بر تحویل هواپیماها تأثیر میگذارد. با این وجود، باب جردن، مدیرعامل شرکت هواپیمایی ساوت وست، همچنان عملگرا است. از آنجایی که Southwest ناوگان تمام بوئینگ را اداره می کند، او انتخاب زیادی ندارد.
ما به قوی بودن بوئینگ نیاز داریم. ما برای بهتر شدن بوئینگ نیاز داریم.»
کلی اورتبرگ، مدیر عامل جدید بوئینگ، با مشکلات عملیاتی زیادی مواجه است، اما مهمترین آنها احتمالاً اعتصاب است که تولید محبوب ترین و سودآورترین مدل های بوئینگ را محدود می کند. اتحادیه به نمایندگی از ماشین آلات قبلاً یک پیشنهاد آزمایشی را رد کرده است.
اردن گفت که این اعتصاب از برنامه چهار تا شش هفته ای جنوب غربی پیشی گرفته است. این یک چالش برای شرکت هواپیمایی از نظر تلاش برای متعادل کردن ناوگان خود با برنامه پرواز خود است.
رابرت ایسوم، مدیرعامل امریکن ایرلاینز در اظهارات خود چندان ملایم نبود و همچنان انتقاد خود را از این شرکت ادامه داد.
ایسوم گفت: «من مشتاقانه منتظر روزی هستم که آنها فقط یک حواس پرتی نباشند. ما در پنج سال گذشته با آنها دست و پنجه نرم کردهایم.»
آمریکن تقریباً مانند Southwest در هواپیماهای بوئینگ سرمایه گذاری نمی کند و ایسوم انتظار دارد امسال و سال آینده به ظرفیت خود برسد.
ایسوم گفت: «از اینکه میتوانیم کسبوکار خود را بدون توجه به آنچه در بوئینگ میگذرد، ارائه و مدیریت کنیم، واقعاً مطمئن هستم. با این حال، در پایان روز، ما به [بوئینگ] نیاز داریم تا هواپیماهای با کیفیت را به موقع تحویل دهد.»
این اولین بار نیست که ایسوم از بوئینگ انتقاد می کند. او در تماسی با درآمد ژانویه گفت: “بوئینگ باید اقدامات خود را انجام دهد.”
منبع: travelpulse