Amtrak به تازگی تقریباً 126 میلیون دلار بودجه از برنامه کمک هزینه رقابتی زیرساختهای ریلی و بهبود ایمنی (CRISI) اداره راه آهن فدرال برای سال مالی 2023-2024 اختصاص داده است. تعداد زیادی از شرکای آمتراک نیز حمایت مالی جدیدی دریافت کردند که به افزایش ایمنی، کارایی و قابلیت اطمینان خدمات آمتراک کمک می کند و در عین حال از گسترش راه آهن مسافربری بین شهری حمایت می کند.
استفان گاردنر، مدیرعامل آمتراک گفت: «این کمکها مستقیماً از بسیاری از اولویتهای Amtrak، از جمله تقویت نیروی کار، بهبود قابلیت اطمینان، افزایش خدمات و پیشبرد بخش مهمی از برنامه بهبود مرکز شیکاگو پشتیبانی میکند، زیرا ما تلاش میکنیم تا سال 2040 تعداد مسافران آمتراک را در سراسر کشور دو برابر کنیم.» من میخواهم از دولت بایدن هریس، کنگره و شرکای ایالتی، میزبان و مسافران خود برای حمایت از قانون سرمایهگذاری زیرساخت و مشاغل (IIJA) که این کمکهای مالی قابل توجه را ممکن کرد، تشکر کنم.»
کمک های مالی این هفته CRISI بخشی از مجموعه ای از سرمایه گذاری های بی سابقه ریلی تحت دولت بایدن-هریس برای بهبود و گسترش شبکه های ریلی آمریکا، از جمله شبکه ریلی مسافری ما است. آمیت بوز، مدیر FRA، گفت: کمکهای مالی CRISI به چندین مسیر Amtrak که سواران هر روز به آنها تکیه میکنند و راهروهای بالقوه آینده و میلیونها نفر نیز از نیروی کار فعلی و آینده Amtrak حمایت میکنند. تحت دولت بایدن هریس و از طریق قانون زیرساخت دو حزبی، FRA بودجه برای 300 پروژه ریلی در سراسر کشور را اعلام کرده است که مهمترین سرمایه گذاری در راه آهن آمریکا در بیش از 50 سال گذشته است. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار خود با آمتراک و شرکای ایالتی هستیم تا بتوانیم ریل مسافربری در کلاس جهانی را که شهروندان ما شایسته آن هستند، ارائه دهیم.”
بودجه CRISI که به Amtrak اختصاص داده می شود به شش پروژه خاص که بیش از دوجین ایالت را تحت تأثیر قرار می دهند، سود خواهد برد:
افزایش ظرفیت Wolverine و Blue Water (تا 8.38 میلیون دلار)
بخشی از برنامه بهبود هاب شیکاگو، این پروژه ظرفیت را در طول 19 مایل، عمدتاً تک مسیری از خط آمتراک میشیگان افزایش میدهد و قابلیت اطمینان خدمات را برای مسیرهای آبی آبی و ولورین که میشیگان و شیکاگو را به هم متصل میکنند، و همچنین باربری نورفولک جنوبی را بهبود میبخشد. قطارها
پروژه ایمنی ارتقاء شنت درجه کراسینگ (تا 58.8 میلیون دلار)
بودجه برای تهیه و نصب دستگاههای تقویت کننده شنت (OSE) برای 443 لوکوموتیو و 192 کابین کابین در ناوگان سراسری آمتراک استفاده میشود، که قابلیت اطمینان فعالسازی گذرگاه را افزایش میدهد و حفاظت از ایمنی مستمر در ناوگان سراسری Amtrak را تضمین میکند.
پروژه بهبود بهره وری زیر سلیگمن (تا 30.24 میلیون دلار)
این پروژه شامل دستیابی به حق تقدم و نصب زیرساختهای جدید برای کاهش ازدحام در یک کریدور ریلی در غرب آریزونا است که در آن رئیس جنوب غربی آمتراک در آن فعالیت میکند. این بهبودها با هم باعث کاهش ازدحام و بهبود کارایی برای عملیات ریلی مسافری و باری می شود.
برنامه آموزش کارآموزی توسعه نیروی کار مکانیکی (تا 14.4 میلیون دلار)
این بودجه برای ادامه برنامه سه ساله کارآموزی مکانیکی Amtrak برای 60 کارآموز، با هدف تقویت نیروی کار ماهر صنایع مکانیکی Amtrak که مسئول حفظ ناوگان قطارهای آن هستند، تامین می شود.
پروژه حصار امنیتی بالا شهر چستر، پنسیلوانیا (تا 7.77 میلیون دلار)
این پروژه شامل نصب حصارهای فولادی با امنیت بالا در امتداد بخشی از کریدور شمال شرقی (NEC) برای بهبود ایمنی برای جوامع در منطقه پرخطر چستر، پنسیلوانیا است.
برنامه آموزشی تعمیرکاران تجهیزات جاده ای (تا 6.4 میلیون دلار)
این بودجه از اجرای برنامه آموزشی تعمیرکاران تجهیزات جاده ای حمایت می کند که برای جذب کارگران جدید و ارائه آموزش مداوم برای تعمیرکارانی که در حال حاضر در ویلمینگتون، دلاور و گروتن، کانکتیکات مشغول به کار هستند، طراحی شده است.
Amtrak همچنین از چندین پروژه حیاتی ارائه شده توسط شرکا و سایر نهادها حمایت کرده است که بودجه دریافت کرده اند که به همین ترتیب از شبکه Amtrak و مشتریان آن پشتیبانی می کند، از جمله:
پروژه کنارگذر حیاط Muskego – وزارت حمل و نقل ویسکانسین
جایگزینی پل ریلی متحرک خیابان لیوینگستون – وزارت حمل و نقل ایالت نیویورک
بهبودهای راه آهن اسپرینگفیلد – شهر اسپرینگفیلد، ایلینوی
پروژه بهبود مسافر و بار در کارولینیا و پیمونت – شرکت راه آهن کارولینای شمالی
پروژه تاب آوری زیرساخت های ریلی ساحلی – اداره حمل و نقل اورنج کانتی
این دومین دور کمکهای CRISI است که توسط قانون سرمایهگذاری زیرساختی و مشاغل (IIJA) تأمین میشود و به تعهد قابل توجهی برای بهبود زیرساختهای ریلی کشور ادامه میدهد. همین هفته گذشته، راجر هریس، رئیس آمتراک، در مراسم افتتاحیه پروژه بهبود کریدور سواحل خلیج فارس، که با حضور پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، سندی استیمپسون، شهردار سیار، آمیت بوز، مدیر FRA، نمایندگان کمیسیون راه آهن جنوبی و سایر محلی، شرکت کردند.
منبع: travelpulse