رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اپراتور مخابراتی دولتی روز سه شنبه گزارش داد که بهارات سانچار نیگام (BSNL) برنامه ای برای افزایش تعرفه ها در آینده نزدیک ندارد. در کنار راه اندازی لوگوی جدید و هفت سرویس جدید، این مقام رسمی تاکید کرد که BSNL بر بهبود کیفیت خدمات خود تمرکز خواهد کرد تا مشتریان جدیدی را که پس از افزایش قیمت در هند توسط اپراتورهای مخابراتی مانند Bharti Airtel و Reliance Jio به دست آورد، حفظ کند. .
BSNL هیچ برنامه ای برای افزایش تعرفه ها ندارد
BSNL در ماه جولای به دنبال افزایش قیمت توسط رقبای بخش خصوصی خود در هند، 2.9 میلیون مشترک در هند به دست آورد و سهم بازار خود را به هشت درصد رساند. تعرفه های پایین تر به عنوان دلیل اصلی تغییر مصرف کنندگان هندی از اپراتورهای مخابراتی مانند Airtel، Reliance Jio و Vodafone Idea (Vi) به BSNL نسبت داده شد.
بر اساس گزارش فایننشال اکسپرس که می گوید اپراتور در آینده نزدیک تعرفه ها را افزایش نخواهد داد، اپراتور دولتی به دنبال حفظ این مشترکانی است که اخیراً به دست آورده است و تلاش هایش شامل بهبود کیفیت خدمات خود خواهد بود.
رابرت راوی، رئیس و مدیر عامل BSNL هنگام معرفی لوگوی جدید گفت: «ما به وضوح میتوانیم بگوییم که در آینده نزدیک تعرفههای خود را افزایش نمیدهیم. امروزه، علاقه اصلی BSNL این است که ببیند مصرف کنندگان آن راضی هستند و اعتماد آنها را جلب کند. ما اکنون نیازی به افزایش تعرفه نمی بینیم.»
اپراتور مخابراتی همچنین به دنبال گسترش پایگاه کاربران خود در هند است. به گفته این مقام، این کشور قصد دارد تا سال 2025 سهم بازار 25 درصدی را در کشور داشته باشد. خدماتی که اخیراً راهاندازی شدهاند، مانند محافظت از هرزنامه، سرویس رومینگ Wi-Fi برای مصرفکنندگان فیبر به خانه (FTTH)، کیوسکهای Any Time SIM (ATM) و سرویس تلویزیون اینترانت مبتنی بر فیبر پیشبینی میشود. عوامل پشت سر رشد پیش بینی شده شرکت
وزیر ارتباطات جیوتیرادیتیا سیندیا تاکید کرد که اپراتور دولتی مخابراتی “همیشه” به عنوان یک رهبر در خط مقدم نوآوری خواهد بود. وزیر بر افزایش تعداد مشترکین BSNL از زمان شروع عرضه 4G آن، از 7.5 میلیون به 18 میلیون در مارس 2024 تاکید کرد. تا اواسط سال 2025، BSNL یک میلیون سایت 4G در هند خواهد داشت، در حالی که برخی از آنها نیز برای مهاجرت به هند منتقل خواهند شد. 5G
منبع: gadgets360