لوس کابوس نامی آشنا برای مشاوران سفر است که به خوبی از موقعیت منحصر به فرد آن در انتهای جنوبی شبه جزیره باخا کالیفرنیا مکزیک آگاه هستند. این یک مقصد ساحلی خیره کننده است که به خاطر مناظر بیابانی چشمگیر، سواحل بکر و کوه های دماغه شهرت دارد.
و، در حالی که مسافران ممکن است از ثروت رستوران های خوب در لوس کابوس آگاه بوده باشند، اکنون مقصد به عنوان یک مکه جدی خوراکی ظاهر شده است. این موضوع اخیراً زمانی که افتتاحیه راهنمای میشلن مکزیک 2024 با گنجاندن 18 رستوران در لوس کابوس ظاهر شد برجسته شد. نباید تعجب آور باشد.
این منطقه 100 درصد محصولات ارگانیک خود را به صورت محلی کشت می کند و در واقع بزرگترین تولید کننده محصولات ارگانیک کشور است. علاوه بر این، تاکید بر شیوه های کشاورزی و ماهیگیری پایدار باعث حفظ و احیای محیط می شود.
رودریگو اسپوندا، مدیر عامل هیئت گردشگری لوس کابوس، به TravelPulse گفت، وقتی مسافران در مورد لوس کابوس فکر می کنند، “آنها اغلب مناظر زیبایی را که در مقصد داریم به تصویر می کشند، اما صحنه آشپزی به همان اندازه برای تجربه ضروری شده است. ” اسپوندا گفت: اما موضوع غذا نیست، بلکه به ارتباطی است که غذا ایجاد می کند. او گفت که هر غذا «نماینده بخشی از فرهنگ ما، سنتهای ما و مواد تازه باورنکردنی است که همه چیز را ممکن میسازد. هدف ما این است که مسافران ما با درک عمیق تری از لوس کابوس، به سادگی با چشیدن آن، آنجا را ترک کنند.
اسپوندا گفت برای مشاوران سفر، “درک صحنه غذای مقصد ضروری است.” غذا دیگر یک یادداشت جانبی نیست. او گفت، این بخش اصلی تجربه سفر است و مشتریان را در فرهنگ محلی غوطه ور می کند. اسپوندا گفت: «پیشنهاد سفر بدون در نظر گرفتن چشم انداز آشپزی، به معنای از دست دادن بخش مهمی از مقصد است.»
هیئت گردشگری اخیراً یک رویداد رسانه ای برگزار کرد که شامل یک وعده غذایی هفت وعده ای همراه با هفت کوکتل بود که به ترتیب توسط یکی از برجسته ترین سرآشپزهای مقصد و یکی از معتبرترین میکسولوژیست ها تهیه شده بود. این غذا شامل غذاهایی مانند آبالون، ماهی تن آبی، سالاد جلبک دریایی و کنجد سیاه همراه با جنرالتینی، متشکل از تکیلا، لیموترش، ژلاپنو و روغن کنجد بود.
منبع: travelpulse